Fredag 13 Maj

Fredag den trettonde, som inträffar en till tre gånger varje år, är tydligen en otursdag. Det har inte hunnit hända mig något än idag och jag hoppas att jag kan skriva så ikväll också ;) Jag har jobbat till nu, var egentligen ledig idag och jag kan säga er att imorse när väckaren ringde 05:45 imorse önskade jag att jag inte tagit på mig att jobba extra, men det är bra med flyt tid och mer pengar. Nu ska vi snart lyxa till det med en grillmix från Golden Bar bara för att det är fredag och sedan ska vi städa upp lite här i lägenheten för det hann vi inte igår. Vanligtvis är torsdag en städdag för oss, så har det alltid varit när jag bodde hemma med Mamma och Pappa så den traditionen kvarstår. När vi ätit och städat ska jag försöka få med mig min fina på en promenad, att promenera är bland det värsta han vet men jag ska nog kunna koppla på charmen så han följer mig! Sedan blir det en väldigt lugn fredagkväll, vi ska mysa framför en bra film och jag tror nog att vi kommer snarka ikapp framför tvn ;)

Imorgon ska jag ta mig en välförtjänt sovmorgon och sedan träna några timmar. På kvällen är vi bjudna till finaste Marcus och Malin, där blir det att äta grillat och dricka gott. Ska bli väldigt trevligt!

Nu ska jag påbörja städningen medans min fina hämtar maten. Sköt om er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0