Fredag 27 Maj

Äntligen fredag!    

Jag ska alldeles strax fara på affären och handla inför kvällen. Mamma ska följa med och göra mig sällskap! Ikväll står det grillning med Marcus och Malin på schemat, det kommer bli hur roligt som helst. Det regnar lite ute så det kanske inte är det bästa grillvädret, men det gör absolut ingenting när man har sånt underbart sällskap. ♥ Efter middagen åker vi fyra + lilla Ritchie till världens finaste farföräldrar.

Resten av helgen ska jag bara njuta och träna, imorgon åker min fina till Tjäl så jag spenderar nog kvällen hos M&M. Sedan på söndag ska vi fira våran kära Mamma, detta kan ju inte bli något annat än en toppen helg!

Hoppas ni får en lika bra helg som jag ska ha. Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0