Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Min fina tog hand om mig för att jag mådde dåligt.
Vad gjorde du kl 08 i morse: Sov?
Vad gjorde du för 15 min sedan? Hälsade på Marcus och Malin
Det sista du sa högt? Hej älskling!
Det senaste någon sa till dig: Jag älskar dig
Vad har du druckit idag? Kaffe, Juice och vatten
Vad var det senaste du åt? En fullkornsmacka
Vad var det senaste du köpte? Snus
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun och ful
Vad är det för väder hos dig nu? Inte sol och inte regn, något mitt emellan
Godaste glassmaken? Choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nja, ibland
Sover du tungt? Nej
Drömmer du mardrömmar? Ibland
Trivs du med ditt jobb? Absolut!
Favoritklädsel? Mysbyxor och stora tröjor
Favoritlåt just nu? Samma Himmel med Molly Sanden
Vad ser du om du tittar till höger? En blå tapet
Vad gör dig glad just nu? Drömmar!
Vad ska du göra härnäst? Borsta tänderna och sova
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Mår lite illa så kanske inte jätteglad
Favoritgodis? Choklad utan tvekan. Kan äta hur mycket som helst
Kläder just nu? Mjukiskläder
Sommarplaner? Njuta av tre veckors semester!
Hur många kuddar sover du med? En. 
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska
Vad är viktigast för dig? Min fina Peder och min fantastiska familj
Är du kittlig? Otroligt kittlig
Snarkar du? När jag är förkyld 
Stjärntecken? Vädur
Äckligaste insekten? Trollsländor
Stökigt el välstädat? Välstädat
Vad längtar du mest efter just nu? Allt som komma skall. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0