Måndag 16 Maj

Helgerna bara flyger förbi, man hinner ju knappt blinka så är det måndag igen! Min helg har varit super, både lugn och livlig. I fredags köpte vi mat från Golden Bar, sedan tog jag mig en lång promenad. Skönt att få rensa tankarna lite. När jag gått tog vi oss en tur med bilen och kollade på lite hus som är till salu här i Lycksele. Det finns så många fina, men ännu har vi inte hittat något som vi verkligen vill köpa. I lördags var vi bjudna på grillparty hemma hos Marcus & Malin, maten och sällskapet var underbart. Det måste vi verkligen göra om! När dom andra for på hotellet gick vi hem, det var nog bäst för jag lyckades få i mig lite mycket av det goda ;) Men kul hade vi!

Igår låg vi i sängen största delen av dagen, såg på 'How I met your mother' och åt pizza. Precis som en bakisdag ska vara!

Denna vecka jobbar jag fyra dagar, ledig fredag och sedan jobbar jag helgen. På fredag ska vi åka till Gideå på Kalle's begravning så jag bytte med Sofia så jag jobbar torsdag för henne och hon tar min fredag. Tacka vet jag passbyten! Det känns jobbigt med begravning igen, sår som knappt hunnit läka rivs upp igen. Det värsta som finns är att måsta ta farväl av någon, jag mår så fruktansvärt dåligt av det.

Nä nu ska jag hoppa in i duschen, har tränat på löpbandet här hemma så jag är alldeles svettig. Jag ides inte ge mig ut i regnet och när jag då kom på att jag faktiskt har köpt ett löpband så blev jag överlycklig. Halv fyra börjar jag jobba så tills dess ska jag bara ta det lugnt.

Ta hand om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0