Måndag 2 Maj

Hallå alla fina läsare! ♥

Denna dag började med en lång sovmorgon, jag lyckades sova ända till larmet ringde 10:30 och det var så härligt efter att ha jobbat hela helgen. Jag klev upp och åt lite lunch, sedan tog jag på mig stegräknaren och begav mig ut på en lång promenad. Gick på min fina's jobb och pussade på honom lite och sedan hem igen. Hela eftermiddagen har jag städat upp här i lägenheten, det behövdes kan jag säga. Nackdelen med att ha många svarta möbler är att det blir så mycket damm, eller det syns då väldigt tydligt iallafall så jag får damma flera gånger i veckan. Men nu är det rent och fint här hemma, vad överraskad min fina ska bli när han kommer hem. Han blir alltid så glad när jag gjort något han absolut inte trott och han får en verkligen att känna sig duktig. Jag gillar att överraska och han gillar att bli överraskad. Haha! ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för att åka till Knaften. Jag och Mamma ska hälsa på världens finaste Ingela och älskade Albin, han har ju blivit så stor nu! Fick ett sms av Ingela förra veckan som löd att det var alldeles för längesen vi var dit så hon tyckte det var dags ikväll. Hon är så snäll. Det är så bra att jag får vara med lilla Albin regelbundet så han inte glömmer bort mig för det vill jag absolut inte. Finaste bebisen ♥

Denna vecka kommer bestå av jobb, har ganska korta dagar och det känns bra. Sedan har jag ledigt helgen som kommer och då ska vi bara rå om varandra. Kanske åker vi en sväng till Örnsköldsvik, shoppar och hälsar på Morfar och Mormor. Men det får vi se. Skulle vara skönt att bara vara också.

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0