Måndag 30 Maj

Hallå alla fina läsare!   

Nu är jag precis hemkommen från jobbet, ska äta lite middag och sedan fara på solariumet och sola med min fina. Efter det ska jag ta mig en löptur, det var så himla härligt igår när jag sprang så jag fortsätter i samma spår. Efter att jag tränat ska jag bege mig till Mamma och där ska jag spendera min kväll. Jag ska skriva ett nytt cv eftersom mitt gamla försvunnit.

Det känns bra med måndag, jag har ju inte jobbat på en vecka så det var riktigt kul att gå till jobbet imorse. Ny vecka, nya möjligheter? ;) Denna vecka kommer bli super, ska bli insulindelegerad någon dag också så det känns bra. Då har jag liksom allt som behövs.

Fasen vad bra allt känns idag, förutom att jag är väldigt trött. Drömmar kan verkligen förverkligas.


Världens finaste Marcus och världens finaste Pappa ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0