Måndag 9 Maj

Helgen har varit lugn och skön, precis som jag ville ha den! I fredags efter att jag tränat åkte vi till Tjäl och kom hem igår kväll. Vi har varit ute med hundarna, duschat dem, njutit av solen, ätit middag hos min fina's underbara farmor och bara mått gott. Vi ska flytta in i ett större rum i huset för just nu sover vi i en liten skrubb typ, vi rymmer bara våran säng och ett pyttelitet bord. Så vi har börjat riva tapeter och spacklat, så nästa gång vi åker dit ska vi tapetsera och göra fint. Det känns jättebra att få bo lite större när man kommer dit.

Igår hade jag ont i nacken och i mitt huvud hela dagen, knaprade värktabletter och trodde att det skulle gå över men icket. Skulle träna igår när vi kom hem men det gick inte. Det gjorde så ont att jag la mig i soffan och där låg jag hela kvällen. Nu på morgonen gjorde det fortfarande ont så jag la mig på värmedynan och då blev det faktiskt bättre, tog mig en lång promenad och det gör fortfarande lite ont men inte alls som igår. Börjar jobba klockan två idag, ska försöka jobba och går det inte måste jag kontakta någon som kan fixa till min nacke. Jag vet att värken kommer därifrån för jag har haft såhär förut, men då bruka det ha gått över.

Som sagt så börjar jag jobba klockan två, känns inte direkt underbart när det är 21 grader varmt ute. Denna vecka jobbar jag väldigt mycket. Imorgon jobbar jag till klockan fyra, på onsdag jobbar jag först till halv två och sedan börjar jag om halv fyra igen och jobbar hela kvällen, på torsdag jobbar jag till fem och på fredag jobbar jag till fyra. Men då är jag ledig helgen som kommer också så då får jag passa på att vila upp mig. Till helgen får vi se vad det blir, antingen åker vi till Tjäl och gör klart i rummet eller så stannar vi här hemma i Lycksele och grillar med finaste M&M ♥ Båda lockar, så vi får se helt enkelt.

Nu ska jag göra mig klar för att åka och jobba. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0