Onsdag 11 Maj

Nu har jag just duschat, välbehövligt kan jag säga. Det blir så fruktansvärt varmt i våra arbetskläder, vi kommer nog smälta bort i sommar! Snart ska jag göra mig klar för att åka på jobbet igen, jobbade till halv två idag och så börjar jag om igen halv fyra. Har tagit på mig extra ikväll, så jag får ihop lite mer flyt tid. Det känns både och om jag ska vara ärlig, det positiva är att jag får mer pengar och det negativa är att hela dagen går åt till att jobba. Jag kommer vara väldigt trött ikväll när jag slutar, men det äre absolut värt.

På tal om något helt annat än jobb så längtar jag så fruktansvärt mycket till våran Stockholmsresa! Det blir jag, Mamma och Malin som åker den 28 Juni. Jag får ju inte semester försen i Juli men jag har min ledigvecka på schemat just dom dagarna så vi bokade in en resa, ska bli så härligt att få komma iväg lite och bara njuta. Jag pratade med fina Lisa tidigare och vi har bestämt att vi ska ses när jag kommer dit. Lisa har precis som jag förlorat sin bästa vän, jag kan nästan läsa hennes tankar och hon tar alltid orden ur min mun. Vi förstår varandra och det ska bli så underbart att få träffa henne i verkligheten och bara umgås. Kan tänka mig att vi har en hel del att prata om. Bara det gör att jag längtar ännu mer till resan, har sett framemot att träffa henne sedan vi började prata! Hon är så fin Lisa och så stark.

Nä nu måste jag fixa håret och laga en tidig middag. Sköt om er! ♥


Min änglapappa - Jag saknar dig så mycket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0