Söndag 1 Maj

Nu har jag jobbat helgen och jag är helt slut på, ska verkligen bli skönt att få sova ut imorgon. Imorgon ska jag ta mig en jättelång promenad så jag får massor med steg på min stegräknare. Vi är med i en tävling på jobbet, det lag som går mest steg under cirka en månad vinner spa biljetter. Självklart ska mitt lag vinna för jag vill fara på spa! Så jag tänker verkligen gå in för det här, gå i vansinne! Bara att plocka fram tjurskallen och köra.

Den här helgen har bara varit jobbig. Är glad att jag kunnat sysselsätta mig med jobb. Tänker inte gå in på detaljer, men jag är fruktansvärt ledsen och besviken. Sitta ensam på Valborg, aldrig mer säger jag bara.

Nu ska jag ta mig ett långt bad för jag har ont i min mage, förhoppningsvis blir det bättre. Sedan ska jag krypa ned i soffan med världens finaste människa och bara njuta av att han finns i mitt liv. Senare är det ju Big Brother och ikväll är alla nominerade, vem som helst kan åka så det vill jag inte missa. Jag lär nog somna tidigt ikväll med tanke på hur få timmar jag sovit inatt, men nu försöker jag ta nya tag. Nu är det ju en ny månad, månaderna bara flyger iväg och snart har jag semester. Då ska jag åka bort. Helst till värmen och bara må.
Det är precis vad jag behöver just nu.

Kommentarer
Postat av: Linn

Tack sara! :)

2011-05-02 @ 09:50:25
URL: http://linnsuieriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0