Tisdag 31 Maj

Imorse när väckaren ringde klockan sex var jag så trött, har varit vaken mycket under natten pga min mage. Imorse, en timme innan jag skulle kliva upp hade jag så ont att jag var tvungen att ta Alvedon och lägga värmedynan på min mage. Som tur var så gick värken över och jag kunde sova en timme till innan jag skulle upp på jobbet. När jag klev upp gjorde det inte alls ont och tur var ju det!

Nu har jag just fått i mig en macka, glömde helt bort att ta med mig någon lunch idag så var vrålhungrig när jag slutade jobba. Ska invänta min fina som slutar jobba om en timme, då ska vi äta middag och sedan ska jag träna. Ikväll ska vi vara hundvakt åt världens finaste Ritchie, mys!

Ta hand om er ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0