Torsdagkväll

Nu har jag städat lägenheten, det märks att man inte mår riktigt hundra när man kallsvettas för minsta lilla. Men nu är det fint här hemma igen, så nu är vi redo för att ha middagsgäster imorgon! Marcus & Malin kommer hit och lilla Ritchie såklart, han får jag inte glömma ;) Vi ska bjuda på grillat och sedan ska vi alla fara till Sidberg på kvällen och hälsa på dom finaste farföräldrarna i hela världen. På dagen ska jag träna, handla och följa med Mamma till Granträsk och kolla på blommor. Snart är det ju dags att pryda balkongen med fina blommor inför sommaren!

Ikväll vill jag sola, får se om jag far själv eller om jag lyckas få med mig någon. Blev ju så brun där ett tag men så gav jag upp och nu är jag kritvit igen. Inte lyckat. Ska börja sola mycket nu så jag får en fin färg innan sommaren.

Jag mår illa! vet inte vad det kan vara för något. Känns som att jag ska kräkas hela tiden, men det blir väl bättre får jag hoppas.


 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: sierskan

kanske är gravid ?

2011-05-26 @ 19:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0