Världsbäst

Jag for på matchen ändå, efter många om och men. Det kändes i mitt hjärta när det var någon annan som stod på Pappa's plats, det måste jag verkligen säga. Men det gick bra, jag hade ju finaste Malin och lilla Ritchie vid min sida hela matchen. Min fina storebror fick göra första målet och Lycksele vann, så jag är glad att jag tog mig mod och for dit. Efter matchen for jag och Mamma på solariumet och solade, jag frös så mycket efter matchen så det var härligt att få lite värme. Så har jag ju börjat få lite färg igen och det känns inte dåligt ;)

Jag måste bara berätta vad som hände när vi skulle åka från matchen. Vi släppte ut lilla Ritchie i skogen brevid idrottshuset en stund och då ser vi att han rullar sig i en grop. När vi tar bort honom därifrån ser vi att han rullat sig i människobajs, fy vad äckligt och för att inte tala om doften. Jag höll på att kräkas. Vem bajsar där!? Äckel!

Nu ska jag hoppa in i duschen, äta någon middag och sedan bege mig över till M&M. Vad som händer ikväll får vi se.

Lyckseles bästa tränare genom tiderna. Och världens bästa Pappa.

Jag saknar dig och jag älskar dig så fruktansvärt mycket ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar dig, är stolt över dig! <3

2011-05-28 @ 17:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0