1 Januari

Varmt välkommen 2013 ♥ Ett nytt år, med nya möjligheter. Jag älskar känslan av ett nytt år, ett oskrivet blad som man kan forma precis hur man vill. Jag ser framemot det här året, så mycket spännande saker som kommer ske. Lillprinsen som fyller hela 1 år i Juni, då blir det storkalas minsann! Min bror's son Oliver fyller 1 år i Februari. Våran 5års dag i Maj. Jag börjar om att jobba till sommaren, blandade känslor men känns mest roligt faktiskt. Ska bli skönt att komma tillbaka och träffa alla fina människor igen. Min bror och hans Mia ska gifta sig också. Som sagt, mycket roligt att se framemot, kan inte bli annat än ett fantastiskt år.
 
Det här året kommer jag satsa stenhårt på träningen och fortsätta kämpa med min viktnedgång. Jag har cirka 15 kilo kvar tills jag är framme vid mål. Jag ska även kämpa med mitt mående. Att se livet från den ljusa sidan och inte gräva ned mig. Jag har ett väldigt dåligt självförtroende men jag måste försöka förstå att jag duger precis som jag är och att jag klarar så mycket mer än vad jag själv tror. Just nu känner jag mig så himla laddad för att fortsätta kämpa, jag klarar det här!
 
Idag har vi varit ute på en lång promenad, min fina följde också med ut och det var riktigt mysigt att gå hela familjen. Han är inte speciellt förtjust i att promenera men så glad att han ställer upp för min skull när jag tycker att det känns jobbigt. Älskade du. Vi har även hunnit med att städa efter gårdagens nyårsfirande, så nu är det rent och fint här hemma igen. Skönt!
 
Vi hade förresten en helmysig kväll igår med min mamma, min ena bror och hans Malin. Vi åt trerätters, allt efter LCHF recept och det var så gott. Speciellt chokladtårtan med grädde & bär som vi åt till efterrätt, den lyckades vi himla bra med Malin. Hihi. Vi spelade spel och sedan skålade vi in det nya året och jag fick min nyårskyss. Bättre start på ett nytt år kan man inte få.
 
Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hoppas att du lyckas bryta det dåliga självförtroendet, för utan att känna dig vet jag att du inte har fog för det :) Hoppas du får ett fint 2013!

2013-01-02 @ 12:54:25
URL: http://honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad bra att de värmde - de var uppriktigt menade! Jag brukar kika in på din blogg nu och då, men jag är på tok för dålig på att kommentera. Kände att det var på tiden att uttrycka något av allt det jag tänker när jag läser dina inlägg :)

2013-01-03 @ 21:24:44
URL: http://honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0