11 Januari

Välkommen fredag ♥ Idag har vi bara varit hemma och haft en riktig mysdag. Mitt på dagen tog vi oss en lång promenad och sedan åkte Elvin pulka en liten stund. Han verkligen älskar den! Sitter och tittar på allt och pratar för sig själv. Gofisen. Nu har han rivit ut alla sina leksaker på golvet och leker med dom, själv njuter jag av en kaffekopp framför Teen Mom. Mitt stora hjärta har inte kommit hem från jobb ännu, men jag tror inte det dröjer länge innan han kommer in genom dörren. Längtar! Ikväll vill jag bara rå om min fina familj. Krypa upp i soffan och bara kramas till läggdags.
 
Imorgon ska vi ha en riktig familjedag! Vi ska åka och bada på badhuset tillsammans med min familj. Var så mysigt sist så jag ser verkligen framemot det. Sedan är vi bjudna på lördagsmiddag hemma hos Elvin's mormor.
 
Nu ska jag fortsätta njuta av lugnet före stormen, hihi. Elvin har blivit en riktig liten vilding, kan bara tänka mig vad som väntar oss när han blir äldre. Inte så farligt kanske men han är en riktig buse. Vårat charmtroll.
 
Kramar till er!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0