30 Januari

Godmorgon ♥ Här är det en någorlunda pigg mamma som skriver. Har insett att jag måste lägga mig tidigare på kvällarna för att orka göra morgon med Elvin när han vill kliva upp. Så igår somnade jag redan vid halv 11, vilket inte hänt på väääldigt länge så det kändes inte alls lika jobbigt att kliva upp imorse. Jag är verkligen en kvällsmänniska och kan vara vaken väldigt sent, men nu måste det bli ändring på det för jag är så himla slö om dagarna. Har dessutom kämpat dom senaste dagarna med att inte vila under dagen när Elvin gör det, så jag kan somna i god tid på kvällarna och hitills har det funkat bra. Hoppas det fortsätter så!
 
Igår var jag på gymmet med mamma. Sprang och promenerade i rask takt på löpbandet, det var så härligt men jag kan säga att jag höll på att ge upp många gånger. Trodde inte alls att jag skulle orka springa så länge som jag faktiskt gjorde. Så fort det kändes jobbigt så tänkte jag att nu jäklar ger jag inte upp, har jag orkat halva tiden så ska jag orka hela tiden ut. Och det gjorde jag. Stolt! Har bokat imorgon eftermiddag igen. Tänk att jag, innan vi fick Elvin, var på gymmet varenda dag och sprang en timme på bandet utan problem. Ganska roligt att tänka tillbaka på, för jag var riiiiktigt bra tränad och det känns ju såklart att jag har kvar mycket av det, men har en bra bit kvar innan jag är tillbaka där jag var. Bara att fortsätta kämpa.
 
Nu ska jag dricka lite kaffe och sedan göra mig klar för dagen. Kram på er!
 
Kommentarer
Postat av: Frida Fjellner

Gu' va du är duktig & gu' vad Elvin är söt! <3

2013-01-30 @ 11:15:40
URL: http://friiiiiiida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0