4 Januari

Godmorgon fredag ♥ Även om jag är mammaledig och har mysdagar varenda dag, så har jag en speciell känsla i kroppen när helgen börjar närma sig. Blir så glad bara av att tänka på att vi nu får två dagar med fina pappan. För oss blir det bara en lugn helg, njuta av tiden tillsammans och bara vara. Hoppas på bra väder så man kan vara ute!
 
Jag har precis druckit upp morgonkaffet och tittar på våran sötnos som ligger framför mig i babysittern och kollar på barnprogram. Han pratar hela tiden och viftar på armar och ben. Mamamamamama säger han. Det värmer verkligen i mammahjärtat när han säger så. Förstå när lillkillen börjar prata, jag kommer smälta varenda gång. Hihi.
 
Efter lunch idag får vi besök av Frida, Terese och hennes lilla Felix. Elvin älskar att vara bland andra barn så det blir mysigt.
 
Hoppas ni får en fin dag. Kramar till er!
 

weheartit.com
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0