9 Januari

Hej på er! Vi har haft en riktig mysmorgon här hemma. Elvin brukar vanligtvis inte vilja sitta stilla en sekund i famnen men imorse var han så kramgo och mysig. Efter att han druckit upp sin välling så låg han kvar i min famn och så kollade vi på barnprogram tillsammans. Oj vad jag njöt! Älskade barn ♥
 
Att ta en paus från det mesta var ett av de klokaste besluten jag tagit. Så mycket som jag fått sova de senaste dagarna har jag inte gjort på länge, verkligen välbehövligt. Släppt alla måsten och bara varit, det var jag verkligen i behov av. Vi har bara myst, tagit långa promenader och så har vi hälsat på Elvin's kusin så dom har fått leka. Jag känner att det här är något jag borde göra oftare, slappna av ordentligt och bara vara. Det tror jag vi alla behöver ibland.
 
 Hoppas ni får en fin dag. Kram!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0