Andra Augusti

Nu har jag och Mamma precis klivit upp, fina morfar åkte på golftävling tidigt imorse och vi ska göra oss lite frukost. Innan dagens bestyr funderar jag på att ta en lång promenad, ska nog flirta lite med Mamma så hon hakar på! Senare får vi se vad vi gör, solen skiner men det är inte jättevarmt. Planerna var att åka till havet och bada men blir det inte varmare tänker jag inte bada, hah! Vi får helt enkelt se. Annars har vi ju stan att fara till också, kanske blir det shopping. Vi ska iallafall åka till älskade mormor och hälsa på henne en stund idag, hon var så söt igår när vi var dit. Sedan blir det surströmming till middag idag, min favorit ;) Moster och Peter skulle komma hit och göra oss sällskap, det blir mysigt!

Nä nu ska jag ta på mig lite mer kläder, frågan är bada vad? Jag har BARA med mig sommarkläder, inget annat. Så är det när man blivit bortskämd och är van vid att det är stekhett ute varenda dag, ber till vädergudarna att det blir jättevarmt idag. Vill vara ute och bli ännu brunare.

Ha en fin tisdag alla läsare! 

 
Fina mormor och morfar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0