Åttonde Augusti

Första arbetsdagen efter tre veckors semester är nu avklarad och den gick hur bra som helst! Kändes inte alls jobbigt att åka på jobbet imorse i detta tråkiga väder, hade nog varit jobbigare om solen lyst. Det har regnat precis hela dagen, nu har det precis slutat men det skulle inte förvåna mig om det började regna igen. Jag håller iallafall på att laga middag, snart slutar min fina jobba och när vi har ätit ska jag nog ta en powernap. Är helt slut på, det märks att man bara latat sig i tre veckor och det lär nog ta några dagar innan jag kommer igång som vanligt. Men jag har fått skratta idag och jag är så glad över att jag har så fina arbetskamrater. Det är aldrig jobbigt att fara på jobbet och mycket tack vare dem!

Imorgon jobbar jag en lång dag, har tagit på mig extra jobb så jag börjar från morgonen och slutar fem. Skönt med flyt tid men mindre skönt med lång dag. Men det ska nog gå bra!

Nu ska jag fortsätta med maten så det är klart när min fina slutar jobba, sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0