Det känns i kroppen att man haft semester

Inte alls spännande när väckaren ringde 05:40 idag, men det är bara att bita ihop. Klart, är man van att ligga och dra sig till ca elva under tre veckors tid så tar det på att kliva upp såhär tidigt. Haha! Idag jobbar jag till halv fyra, vilken mjukstart ;) När jag slutar ska jag direkt hem och göra i ordning middag. Sedan ska jag nog powernapa en timme eller två så jag orkar med en lång promenad senare ikväll, frågan är bara om det är möjligt att promenera idag. Det regnar nu och igår hörde jag på radion att det skulle komma vääääldigt mycket regn. Får helt enkelt se, annars har jag ju faktiskt ett löpband :)

Nä nu ska jag bege mig ut i regnet, hoppas jag inte hinner bli alltför blöt innan jag kommer till bilen. Hoppas ni får en super bra måndag så hörs vi kanske ikväll, är jag inte meeega trött slänger jag in ett inlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0