Femtonde Augusti

Hej på er mina fina läsare!

Jag försökte skriva ett inlägg här tidigare från mobilen när jag hade lunch men icket, det fungerade inte alls. Men nu så! Idag har jag jobbat, till kvart över ett. Gick hur bra som helst, trots att jag är fruktansvärt trött. När jag slutade åkte jag direkt på affären och handlade mat för i veckan, så nu är kyl och frys fyllda med massa god mat igen. När jag hade packat in alla varor så tog jag tag i disken sen igår (Jag vet Mamma, superäckligt!) Men jag skyller på att jag hade en dålig dag igår så jag la mig och sov direkt efter middagen och min fina var på vift, men nu är det rent och fint här igen.

Nu ska jag fortsätta läsa lite bloggar och sedan påbörja middagen så den är klar när min fina slutar jobba. Idag blir det lax och bulgur till middag, hur gott som helst! Vi äter lax ofta, det är ungefär det bästa som finns. Sedan ska jag ta mig en powernap på en timme eller två, det tar på att kliva upp halv sex flera mornar i rad. Och ännu är det inte slut med det, hela denna vecka ska jag upp så tidigt. Jisses. Senare ikväll ska jag försöka orka med en promenad, har varit väldigt lat på den fronten några dagar nu, men det ska jag ändra på. Jag behöver frisk luft och jag behöver rensa tankarna!

Nu ringde precis min  fina storebror Joakim, han var påväg till Piteå igen. Han går nämligen skola där och jag är så himla glad för hans skull, att han får utbilda sig till något han vill. Han är så duktig! Fick även höra att det gick bra på deras första träff hos barnmorskan idag och jag blir alldeles pirrig i magen av att höra sånt :) Tänk att jag ska bli faster! Så underbart. Lilla bebisen mådde bra och även Mia, så det känns bra! :)

Nä nu ska jag sätta punkt. Ta hand om er!


Fina Joakim och Mia!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0