Godnatt!

Jobbade från tolv idag till fem, direkt jag slutade så åkte jag på Medicinkonsulten till Peter. Han var fotbollstränare med Pappa i A-laget och är sjukgymnast. Han knäckte min rygg, hela fem kotor som var åt fanders. Gud så det smällde! Men förhoppningsvis blir det bättre, har fortfarande värk men knaprar värktabletter i hopp om att värken snart ska försvinna. Jag hatar att ha ont i ryggen, man kan ju inte göra något. Men imorgon ska jag och Malin fara på gymmet, har inte varit där på hela sommaren så det blir spännande och se hur mycket man tappat. Har ju tappat alla mina ryggmuskler verkar det som, eftersom jag får såna här problem. Men nu jäsiken ska jag bli stark i både rygg och mage igen, ska försöka vara på gymmet tre gånger i veckan. Till en början!

Ikväll följde jag med Marcus och Malin till Sidberg, dom var ute med hunden och jag var hemma hos farmor och farfar. Vi hade det så mysigt! Vi såg på Robinson och fikade massa gott. Det är så härligt att vara där. Jag tänkte på en sak ikväll, min fina Pappa hostade precis som farfar gör. Det var precis som om det var Pappa. Underbart.

Nu ska jag ta en kalldusch för jag svettas ihjäl och sedan krypa ned under täcket! Imorgon är jag ledig, sovmorgon och sedan träna järnet med Malin. På eftermiddagen/kvällen ska vi hjälpa Mamma med att flytta in i hennes nya lägenhet, sedan ska jag nog sova tidigt eftersom det blir jobb hela helgen. Hoppas innerligt att ryggvärken går över så jag då kan jobba, för som det är nu går det icket. Kan ju knappt lyfta något.

Godnatt på er alla fina läsare!


Min bebis ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0