Härliga måndag

Denna måndag kväll har varit väldigt lugn och skön, precis vad jag behövde. Efter middagen la jag mig i sängen och skulle vila en timme, men en timme blev två och det smällde bara till så var klockan halv nio. Orkade inte med någon promenad då, regnet öste ned och det gör det fortfarande. När ska det sluta? Hoppas på bättre väder imorgon! Sedan jag tog min långa powernap har jag suttit framför tvn, sett på Teen Mom och My Name Is Earl. Nu har min fina kommit hem efter att ha varit och skjutit in hans nya gevär så nu ska vi alldeles strax sova. Imorgon väntar en hel dags jobb, från sju imorgonbitti till fem på eftermiddagen. Jag lär nog ta en längre powernap imorgon ;) Nä, regnar det fortfarande ska jag trotsa regnet och ta mig en lång promenad. Sedan ska jag sola också, jag tycker att jag har varit rätt brun men nu verkar det som att all färg har försvunnit. Ser ju ut som jag suttit inomhus hela sommaren, inte roligt alls.

På onsdag är jag ledig eftersom jag jobbar helgen som kommer. I slutet av denna månad kommer vi få ett nytt schema, har kollat igenom mitt och jag tycker det ser väldigt bra ut. Min lång ledighet som jag haft på mitt schema varenda månad är borttagen och det känns faktiskt bra, visst har det varit skönt när man planerat in att åka bort just dom dagarna eller så men det är trist att vara lång ledig när alla andra jobbar. Sedan har våran chef plockat bort alla 14-21 turer och det gör mig glad, jag tycker att dom turerna är så långa och man får aldrig riktigt tid för en rast när man jobbar så. Så, det känns bra att få ändrat schema!

Nä nu ska jag stänga av datorn och krypa isäng, hoppas ni haft en riktigt bra måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0