Jag älskar er, obeskrivligt mycket!

Kvällen har varit supermysig. Vi möttes utanför Renmarkspizzerian där Mamma hade bokat bord åt oss, jag åt en smarrig kebabpizza! Tror jag var väldigt hungrig för jag åt jättesnabbt, orkade därför inte hela pizzan men det var så god. Efter vi hade kramats hej då följde jag med Mamma hem, surrade med Mia en stund om graviditeten och så kollade vi på några gamla bilder på Mamma's och Pappa's stationära dator. Så många minnen man har alltså, det är underbart. Nu är jag hemkommen, har väldigt ont i magen men jag ska sova snart så då hoppas jag att det går över.

Imorgon ringer väckaren 05:40, jättekul ;) Men det är bara att bita ihop! Hade jag inte jobbat imorgon hade jag kunnat följa med Marcus och Malin till Sidberg ikväll, men jag får helt enkelt ta det till veckan.

Nu ska jag läsa lite bloggar innan det är dags för sängen


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en underbar kväll <3

2011-08-12 @ 21:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0