Min dag såhär långt

Nu har jag varit ute på min promenad, det började regna lite medans jag var ute men inte så mycket att jag blev sjöblöt. Sedan jag kom hem har jag plockat upp lite här hemma, kan inte förstå hur det kan bli så stökigt när det bara bor två personer här. Ska fortsätta städa alldeles strax, jobbar ju ikväll så jag måste ta städningen nu.

Förstår inte hur det kan bli så stökigt i denna lägenhet när vi bara bor två personer här, hah! Men så är jag väldigt noga också, det ska inte vara en pinal framme ungefär. Jag måste ha rent och fint hemma, kan inte leva i en röra. Sedan har Peder förvandlat vårat datarum till ett 'jakt' rum, så här blir det väldigt stökigt. Men när vi tagit ut den stationära datorn ska han få ha detta rum som sitt eget, så ska vi hämta upp dörren från förrådet så man inte behöver spana in alla jakt saker när man är i köket ;)

Imorgon är jag ledig och då hoppas jag att jag kan sova ut längre än vad jag gjorde idag. Vaknade imorse av att ryggen värkte som tusan, sist jag hade så ont i den kunde jag inte röra på mig. Det var nog det läskigaste jag varit med om. Jag vaknade bara på morgonen och var som förlamad från bröstet och ner. Som tur var så hade jag lagt telefonen just brevid kudden kvällen innan så jag ringde i panik till Peder och bara grät. Han släppte allt på jobbet och kom hem till mig, så kom Mamma och Marcus också. Haha, hela familjen var samlade för min skull! Men så masserade Peder min rygg och så blev det bättre. Det var riktigt obehagligt faktiskt.

Nä nu ska jag fortsätta spela Ron Pope på högsta volym och städa. Ha en fin torsdag!


Min snygging!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0