Sjätte Augusti

Jag har inte så mycket att dela med mig av idag, förutom att jag sovit bort halva dagen och just kommit hem från dagens promenad. Hur lyckas man sova så mycket som jag har gjort idag? Hah, är helt slut på.

Nu har min fina precis kommit hem från Piteå och vi ska påbörja dagens middag. Lax och bulgur, så gott! Efter middagen ska jag följa med Malin och Marcus till Sidberg för att mysa med världens bästa farföräldrar. Min fina måste kanske jobba ikväll, det brann brevid hans arbetsplats igårkväll. En himla tur att det inte var slakteriet som brann! Vi åkte dit inatt för att kika på hur det såg ut och det var inte små lågor om man säger så, usch så hemskt. Komiskt att så många kom dit för att fota och små barn som var nyfikna, när dom inte hade något med platsen att göra. Sånt får en att inse hur lite folk har att göra.

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar, hoppas ni har en härlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0