Sjuttonde Augusti

Hej på er alla fina läsare!

Imorse var det min femte morgon på rad som jag klev upp halv sex, två kvar och sedan får jag äntligen sovmorgon! Det ska bli så himla härligt, jag behöver verkligen sömn nu. Jag känner mig inte pigg för fem öre, mår illa och svettas hela tiden. Jag gissar på att jag har feber eller något, men det går förhoppningsvis över. Idag har jag jobbat, till kvart i tre. Gick hur bra som helst, när man har så fina arbetskamrater går dagarna supersnabbt. Jag har sagt det många gånger men jag säger det igen, älskar mitt jobb!

Ikväll har jag och min fina varit ute på en mysig kvällspromenad, jisses vad jag får skratta med honom. Skrattade så jag grät, glädjetårar såklart! Han är bara så rolig och vi har samma humor, underbara människa  Nu har vi precis kommit hem och jag ska strax ta mig ett bad, ett iskallt bad kanske med tanke på att jag svettas ihjäl just nu. Men innan badet så ska Mamma komma förbi med jackan hon har köpt till mig och en ny dörrmatta, hon är ju så snäll min fina Mamma som alltid tänker på mig.

Nä nu ska jag avsluta, hoppas ni haft en underbar onsdag!

Kommentarer
Postat av: Pallan

Tack fina du! :D'

Kram!

2011-08-18 @ 08:53:44
URL: http://pallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0