Tionde Augusti

Igår kväll tog vi fram våra täcken igen, jag trodde att jag skulle tycka att det var jättevarmt när jag vaknade imorse men jag höll på att frysa ihjäl. Så det märks att det börjar bli kallare ute, tråkigt!

Idag har jag tagit på mig flyt tid, jobbar från sju till fyra. Kan säga att just nu är jag inte speciellt nöjd över mitt beslut att flyta på min lediga dag innan jobbarhelg men när pengarna kommer in på kontot klagar jag inte! Är riktigt trött idag, så efter middagen blir det en timmes powernap. Längtar så tills jag får krypa under täcket igen och bara sova, det finns nog inte något skönare än att sova när man är riktigt slut på.

Nu ska jag äta lite frukost och sedan bege mig på jobbet. Ha en fin onsdag alla läsare!


Såhär känner jag mig just nu..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0