Tjugoåttonde Augusti

Hej på er alla fina läsare!

Har ni haft en bra helg? Det har jag, en riktigt bra jobbarhelg har jag haft. Jag älskar när allt flyter på som det ska, inga konstigheter, inga besvikelser. Men jag har varit riktigt trött och min rygg håller på att gå av, ska knapra några värktabletter ikväll och ta mig ett varmt bad. Jag vill att min ryggvärk ska gå över, nu.

När jag slutade idag åkte jag direkt till Mamma's nya lägenhet, hon har fått det så fint! Det känns mer som att komma 'hem' nu när hon bor här på Domarvägen, det är så mysiga lägenheter här. Vi blev bjudna på köttgryta m. potatis och såklart fick jag med mig en matlåda av det till imorgon, gott! Nu sitter jag med hårfärg i håret, ska alldeles strax skölja ur och hoppas att slingorna blivit mer röda.

Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0