Tjugofemte Augusti

Sakta men säkert går det framåt. Idag har jag iallafall klivit ut genom ytterdörren.
Alltid en början.


Nu har jag gjort bort morgonpromenaden, så härligt det var att få komma ut. Har precis druckit kaffe och ska skutta in i duschen. Börjar jobba klockan tolv idag och slutar klockan fem, bara fem timmar och det känns bra. Jag har ju så ont i ryggen så frågan är hur mycket jag kommer klara av. Hoppas att sjukgymnasten har en tid imorgon så jag får veta vad som är fel, kom knappt upp ur sängen imorse och då är det inte bra. Med mitt arbete behöver man ryggen, så jag hoppas att den blir bra snabbt!

Nä nu ska jag göra mig klar för jobb. Ta hand om er!


weheartit
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0