Tolfte Augusti

Hallå på er alla fina läsare!

Jag har precis vaknat och fått i mig lite frukost, solen skiner ute och jag ska strax bege mig ut på min dagliga morgon promenad. Idag har jag fullt upp! Ska först träna, sedan göra mig klar för att fara på stan och fixa lite presenter. En present till min fina svägerska Malin och så en present till vårat kusinbarn Elsa. Sedan på hemvägen ska jag sola och handla lite inför helgen. Senare idag ska Mamma bjuda oss alla på middag. Farmor och farfar skulle också vara med oss och äta, det blir mys!

Kvällen blir bara lugn, jag jobbar ju imorgon så det blir nog en tidig kväll. Min fina har åkt iväg till Tjäl för att fara på begravning idag så han blir borta till imorgon, saknar honom redan Men det handlar bara om en natt, så det ska nog gå bra.

Imorgon jobbar jag en delad tur och sedan jobbar jag heldag på söndag. Sedan jobbar jag hela nästa vecka, pga ett passbyte. Lars jobbar för mig idag och jag jobbar för honom på måndag, så jag ska jobba sju dagar i sträck. Och det är dessutom bara dagar, så kliva upp halv sex varenda morgon från och med imorgon, känns super

Idag mår jag sådär, mår lite illa och har fruktansvärt ont i min rygg. Men annars känns det som att denna dag kommer bli bra. Förstår bara inte varför jag har så ont i ryggen, det är som i mitten av ryggraden. Får hoppas det går över till imorgon då jag ska arbeta, annars vet jag inte vad jag ska ta mig till.

Nu ska jag byta om och bege mig ut, hoppas ni får en fin fredag!

Världens finaste farföräldrar, jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0