Trettonde Augusti

Nu har jag gjort mig klar och ätit frukost, så nu ska jag strax börja åka på jobbet. Jobbar en delad tur idag, så jag jobbar först till halv ett och sedan är jag ledig mitt på dagen tills jag börjar om att jobba klockan fyra igen. Och så jobbar jag fyra till halv nio ikväll. Såna turer kan vara ganska sköna när man är trött, får man sova några timmar innan man ska börja om att jobba igen. Jag känner mig riktigt trött idag, när jag sover utan min fina ligger jag och vrider mig i sängen hela tiden. Somnar väldigt sent. Men några timmar har jag sovit och det är huvudsaken!

Ikväll kommer min fina hem från Tjäl så då blir det massa lördagsmys, längtar!!

Om jag inte skriver något mer idag så hoppas jag att ni får en riktigt fin lördag


Min snygging! Jag älskar dig
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0