Min fina - jag älskar dig mest i hela världen

Jag känner mig så glad ikväll, det bara pirrar i magen!

Min fina gör mig till den lyckligaste i hela världen, har aldrig känt mig så älskad någonsin. Att ligga i hans famn och känna hans hjärta slå, får mig att vilja trycka på en stopp knapp så jag får ligga där förevigt och bara må så bra. Det finns ingen som får mig att skratta så mycket som min fina, han är så knäpp, fast knäpp på ett underbart sätt!
Och jag mår så bra när jag får vara i hans närhet, bara tanken på att han är min och att jag får dela mitt liv med honom får mig att le. Peder är så fin.

Nu ska jag gå och kramas med min fina innan det är dags för att dejta John Blund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0