20 Augusti

 
Hej alla fina! Jag & lilla hjärtat har precis kommit hem efter en lång promenad med min älskade vän Frida. Så skönt att få prata av sig med en människa som alltid förstår och aldrig dömer. Och så skönt att få röra på sig igen. Träningen har jag verkligen lagt på hyllan sedan allt hände. Det har varit väldigt jobbiga veckor och jag har inte orkat göra annat än att spendera tiden med vår lilla vilding och försökt fokusera på jobbet. Men som sagt, en dag i taget. Att träna är ju något som jag brinner för och jag vet att suget kommer tillbaka och då kommer jag känna mig starkare än någonsin. Jag längtar till den dagen.
 
Nu ska jag dricka en kaffekopp och passa på att hoppa in i duschen medan Elvin tar sin eftermiddagsvila. Så fruktansvärt skönt och välbehövligt med lediga dagar. Hoppas ni har en fin tisdag! Kram på er ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0