1 december - 08.

Jag känner att jag blivit lat när det gäller bloggen.
Känns inte lika intressant att sitta vid datorn & läsa
vad alla fjantar skriver om sina liv, hahaha.
Folk som tror att man är ett dugg brydd, dessutom
så måste jag ju bara nämna hur roligt det är när folk
överdriver som fan. Typ skriver mer norrlänskt än vad
man egentligen pratar. hanna vet vad jag menar ;)

Ja vad har hänt sen sist?
Jag for med min familj (inte joakim dock)
till övik & shoppade i lördags. Hittade en massa
kläder, underkläder & en jacka för 600 :- , men det
var den värd ;)
Så for vi till moster en sväng & hälsade på henne,
hon är alltid lika go! Sen for vi hem till mormor & morfar
& käkade kycklig, det var gott vill jag lova.
Sen på hemvägen såg jag & marcus film på hans nya
dator, jag höll på att somna. Men tillslut kom vi fram till
älsklingen, så jag sov där :)
Så nu sitter jag här och känner hur stressen börjar komma.
Har engelska prov & engelska glosförhör imorgon.
jag orkar verkligen inte, skolan är så satans fsdfsdlglgklsdf.
Men nu är det bara 14 skoldagar kvar fram tills jul.
Jag längtar så fruktansvärt mycket till julafton!
Love it.

Peder älskling.
jag älskar dig (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0