10 December - 08.

Kom just hem från gymmet, det finns nog inge
skönare än att kliva upp tidigt på morgon & fara
och träna, nog för att jag höll på att somna i bilen
påväg dit, men det löste sig när jag kom fram ;p
Sen gick jag & väntade på mammas jobb, så skjutsade
hon hem mig.
Nu ska jag nog hoppa in i duschen & sen klä mig och allting.
börjar inte försen vid 1 idag tror jag, så har jag bara två lektioner.
Och på fredag är det lucia, gud så mysigt. Så ska vi fika med klassen
efter det och så, nuuuuu vill jag bara ha julafton!

Jag har nog bara en sak att säga, vill du inte ställa
upp när man mår dåligt är du faktiskt inte värd besväret.
Jag har inte förlorat något!

Last christmas I gave you my heart
but the very next day you gave it away
This year to save me from tears, I give it to someone special.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0