17 December - 08.

Det blev inte mycket skola idag för mig inte.
Orkade varken iv - valet eller esv:n, men jag
missade inte så mycket heller, så det känns bra.
Tog mig en rejäl sovmorgon med älskling istället,
mys. Känns så tråkigt när du inte är här, sötgris.
Nu har jag just proppat i mig massa tacogratäng
& sitter och lyssnar på lasse stefanz nya julskiva,
den är hur grym som helst. jag blir aldrig less!
Så har jag & mamsen varit på dollar idag också, köpte
lite julklappar och lite ljus. Så ikväll är jag tvungen att
städa rummet och göra lite mys där, och så måste jag
plugga inför psykologi provet på fredag. Hoppas det går bra.
Det måste ju göras, men nu är det bara två dagar kvar tills
vi får lov. Det behövs nu kan jag lova.

Har ingen ork kvar i kroppen, pappa säger att jag tränar alldeles
för mycket. Så nu har han gett mig träningsförbud vissa dagar,
känns faktiskt rätt bra att jag kan vila upp mig.
Även fast mitt träningsberoende är sjukt stort, men jag fixar det.

Peder mitt hjärta, mitt allt.
jag älskar dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0