18 December - 08.

Nu är det bara morgondagen kvar sen är det lov!!
Gud vad jag längtar.
Jag och Elin satt kateter idag, det gick kanon.
Annars har dagen inte varit ett dugg intressant,
matte imorse & det gick väl bra. Har börjat på ett
nytt kapitel nu som jag inte förstår ett skit av, men
då är det tur man har Johanna :)
Sen hade vi samhälls med söt erik, hade genomgång
om kriminalitet, var faktiskt rätt intressant.

Så nu har jag just kommit hem från gymmet, slapp ju
engelskan idag eftersom jag redan gjort klart allting! skönt.
Så nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det att plugga inför
psykologi provet imorgon, och så hade jag tänkt baka lite : )

Så ringde älskling nyss, han hade tänkt överraska mig ikväll
han sa att han inte skulle komma och då fick jag nå sneryck
av olika anledningar, så. HAHAHAH ja förstörde det :(
men, han kommer ju iallafall.
det är ju huvudsaken :) jag älskar dig peder.
<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0