19 December - 08.

Jag sitter här, mätt i magen som en tok efter hamburgare
och kollar på lite kläder från nellys, forever21 och så vidare :)
Hittar tokfina kläder, vill ha!
Men först & främst borde jag nog försöka skaffa mig en vettig
telefon som fungerar, har faktiskt funderat en hel del över vad
jag skulle kunna köpa för något och när Peders nya gick sönder
samma dag som han fick den så sket det sig.
Men lika glad är jag för det, jag har nämligen hittat den här snyggingen!
 Kan säga att jag önskar mig den här i juuulklapp!

För övrigt så sitter jag bara här & njuter av jul lovet som äntligen
kommit, det är så fruktansvärt skönt!
Ikväll ska jag fara & se när älskling spelar hockey, synd att det inte
blev någon klassfest för mig. Men det känns inte speciellt värt att supa
bort massa pengar nu inför jul & allting.
Jag myser hellre med den finaste i helaaa världen :)




 

 
 
 

Hittade massa, massa mer.
Man kan ju bara hoppas att tomten kommer med någon sånt här den 24:e!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0