2 december - 08.

Då var det tisdag, igen.
Var inte alls taggad på att kliva upp imorse
och göra engelska prov direkt man kom på
skolan. Det ser inte bra ut, men man kan iallafall
hoppas på ett godkänt. Så ville jag inte stiga upp
imorse, ville ligga kvar i min varma säng med älskling
brevid mig, men han var då se satans pigg ;p
Så måste jag klappa mig själv på huvudet & säga
att jag har varit duktig idag, var på alla lektioner.
Hann till och med skriva mycket på ronnie the ponnie´s
lektion, så snart är jag klar med det här kulturarbetet.
Ska bara renskriva det ikväll sen är jag klar!
Efter skolan for jag på gymmet, anna sötisen vad där :')
känna skönt att prata med någon när det går tungt ibland.
Så efter det for jag & mamsen på stan, köpte peders
julklapp! Så en mössa som passar till min nya jacka och
ett nagellack.
Så nu blir det att duscha, sen ska jag måla naglarna &
försöka ge mig på kulturarbetet.
Sen måste jag nog städa upp lite på mitt rum.

Jag älskar min Peder!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0