20 December - 08.

Jag har tyvärr sett sanningen nu och ska jag vara ärlig så orkar jag fan inte bry mig.
Jag fick inget sms igår, inget samtal. Och jag skrev en sak som jag trodde jag skulle få
ett bättre svar på, något som visade att du bryr dig, men jag hade visst fel.
Man märker vilka som är ens riktiga vänner. Vill du ha kvar mig får du börja visa det, jag är less. Less på att det känns som att det bara är jag som frågar om vi ska ses, det blir då aldrig av heller.
Men du har väl bättre vänner, roligare vänner, jag kanske inte duger längre (?)
Bryr du dig kan du ju höra av dig, känns som att jag slutar bry mig nu.

Jag är så tacksam över att jag har dig.
Tack för att du är med mig i med - och motvindar.
du kommer aldrig riktigt förstå hur mycket jag värdesätter
det vi två har, du är min stora kärlek Peder Håkansson -v-

Nu ska vi nog gå & fika lite, ska baka & sånt mys idag!
Snart är det juuuuuuuuul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0