29 December - 08.

Snart är det ett nytt år (redan), tiden har gått hur fort som helst.
känns inte alls som att det ska bli 09 nu, men det ska faktiskt bli
riktigt skönt :) Få lägga allt gammalt bakom sig & ta nya tag!
Jag & Älskling kommer få en sån himla mysig nyår, jag längtar
som en tok. bara du & jag, jag & du.
<3

Idag tog jag & Peder oss en rejäl sovmorgon, inte så konstigt kanske
eftersom vi var vakna till 3 inatt.
Sen blev det en långprommis runt betseledammen med pappa +
hundarna. Det var riktigt skönt vill jag lova er, även fast jag har världens
förkyldning så gick det bra. De onda jag hade i halsen har försvunnit
någorlunda, men hostan är fortfarande kvar. Och den stör mig, är så
himla jobbigt att hosta hela tiden. Speciellt när man ska sova, huua.

Nu sitter jag med färg i håret, gör det mörkare som alltid.
Mamma frågade mig om jag inte var sugen att få tillbaka min färg
som jag hade innan jag började färga mitt hår ;p och när jag ser hur
fin färg det är bli man lite småsugen, men jag vet inte, the time will tell.
Inte så konstigt att min utväxt blir hur ljus som helst när jag varit nästan
vithårig oppa skalln ;p
Nej, nu blir det nog att skölja ur färgen & sen se lite hockey.
Imorgon ska jag upp tidigt på gymmet, jag har inte tränat på en vecka
pågrund av förkyldningen, så vi får se hur det går ; )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0