3 december - 08.

Vad är det för fel på min mage? direkt jag äter något
känns det som att den ska sprängas, det är inte kul.
Nu är det onsdag, snart fredag. Satt & skrev klart kultur-
arbetet igår för hand. Det blev typ 10 sidor, då jag ångrade
mig och ville skriva allting på datorn istället. Tur jag har min
mamma som kan hjälpa mig :)
Idag har det varit en dryg dag, men jag har kämpat mig igenom
alla lektioner. gick inte hem tidigare idag heller! bra Sara.
Så imorse hade vi jägarexamen, jag & diana skickade *f till
söte mats och då ringer det dolt nummer på hans telefon och
piper bara när han svarar. hahaha! han sa " ja det är mats " varje
gång & vi höll då på och skratta ihjäl oss. Sen så skickade vi
" hej jäger " 18 gånger på sms ;p fast han förstod att det var vi.
Sen hade vi syslöjd, måste säga att jag har faktiskt blivit duktigare
på att sticka, farmor är ju den underbaraste som hjälpt mig! :)

Nu har jag just ätit tomtegröt, mycket gott.
Vi har börjat handla på ica nu istället, konsum kan ju ta sig i röven.
Byter personal hux flux hit & dit och skickar dom på domus så massa
blir utan jobb, jag fattar inte hur dom tänker.
Men, the time will tell.

Nu ska jag nog gå & klä mig för det fina vädret.
jag och hanna ska på en långprommis ikväll, uuunderbart!

Saknar dig älskling.
du är det bästa jag har
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0