4 december - 08.

7 månader idag.
och jag kan lova att dom varit dom bästa
7 månaderna i hela mitt liv & fler ska det bli!
Jag är så glad att du funnits för mig, att du varit
med mig i med & motvindar. Du har alltid ställt
upp och kommit med tröstande ord när jag känt
mig nere. Du har hjälpt mig att ta mig upp från
botten, du har fått mig att må så himla mycket bättre.
Vi var vänner i tre år innan vi blev tillsammans,
det är som du säger. " vem kunde tro att det skulle bli
vi två för ett år sen? " Nej, man kunde verkligen inte tro det.
Men jag är så glad att du gav mig en andra chans när jag
sabbade allt, jag är så oerhört glad att du ville börja umgås
igen. Jag är världens lyckligaste idag, jag kan inte beskriva
känslan som jag får när du håller om mig, när du kysser mig,
och dina underbara kramar.
Ingen kommer någonsin tro mig när jag säger det, jag tror knappt
du tror mig heller. Men jag minns hur jag tänkte för två år sen, precis
en sån kille vill jag ha. Jag vill ha en kille som det håller länge med.
Och vissa kanske skrattar åt det och tänker " det är ju bara sju månader,
herregud. " Men så tänker verkligen inte jag, det finns ingen i hela världen
som kan vara en bättre pojkvän än vad du är peder.

Jag hoppas på en evighet med dig, jag har aldrig sett framtiden tillsammans
med någon försen jag träffade dig. Jag vill dela allt med dig, jag vill vara en del
av ditt liv tills jag sluter mina ögon för gott.
Tro på mig när jag säger att jag älskar dig, för det gör jag verkligen.
jag älskar dig så fruktansvärt mycket, det gör ont i mig varenda gång vi skiljs åt.
4 / 5 - 08.
Amor Vincit Omnia <3

              
Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis :) :)

2008-12-04 @ 19:33:35
URL: http://evelinafrohm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0