8 december - 08.

Jag & peder hade väldigt roligt åt det förra blogg-
inlägget. hahaha, man kan inte göra annat än & skratta.


Nu är det måndag igen, inte nu på fredag men nästa
är det jul lov som gäller & som jag längtar.
Vi har pyntat en massa här hemma, det är så himla
mysigt. Så har vi fixat & gjort jul i tjäl också, tror fan det
är det mysigaste stället på hela jorden.
Gjorde bort matte restuppgifterna imorse, det gick si-
sådär. Hoppas det gick bra så jag slipper det där kapitlet
& kan känna lugnet och gå vidare med nästa.
Så gjorde jag och cajsa bort omvårdnadsresten vi hade kvar
om allmän tumör lära, det gick kanon!
Sen for jag & klippte mig, det blev bra. Funderar på att göra
en blond slinga i mitt hår, tog ju bort det röda.
Förstår inte vad problemet är, det röda försvinner så himla
lätt från mitt hår.
Så nästa gång jag färgar det blir det nog en blond/grå slinga
istället för röd :)
Imorgon blir det & fara på rättegång med klassen, ska faktiskt
bli jävligt roligt. Om man nu kan längta till sånt? ;p
men jag gör faktiskt det, känns spännande.


jag älskar dig peder håkansson, det finns absolut ingen som du.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0