fy.

Jag fick nyss veta en fruktansvärt hemskt sak av min mor.
En tjej som jag umgicks med som liten, har blivit misshandlad
av sin mor.
Hennes mamma är jätte allergisk mot parfym & sånt, tjejen hade
varit på stan & handlat julklappar och så vidare, kommer hem &
luktar parfym.
Styvpappan håller fast henne medans mamman slår.
Hon hade rymt till morfar & mormor och bara skakat och skrikit
att dom skulle ringa polisen, men morfar hade ringt hennes riktiga
pappa så han var där på mindre än en halvtimme.

Alltså, hur sjuka människor finns det här i världen egentligen?
Hur i helvete kan man vilja skada en människa!? Och speciellt sitt
barn, sitt eget kött & blod.
Hoppas som tusan att det anmäls, dom verkar ju vara helt störd.

Ne, jag hoppas verkligen att hon börjat må lite bättre iallafall..
det är så hemskt att höra sånt, speciellt när man vet vem människan är.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0