Julafton.

Det har varit en underbar dag & den är inte slut än.
Imorse vaknade jag toktidigt, konstigt ;p det har jag
gjort varenda jul sen jag var liten.
Då hade visst tomten varit på besök under natten, fick
strumpbyxor som var mycket bra för jag har tappat bort
alla mina andra! Så fick jag några söta julsockar också,
kanon!
Sen så for jag & pappa fram & tillbaka på stan nästan
hela morgonen för att hitta julgransljus, för jag pajjade visst
våran julgrans slinga igår ;p
Sen klockan 2 kom mormor & morfar från övik, morfan är ju så
söt. Han ville pussa på mig hela tiden ;p hahah.
Sen kom söt farmor & farfar, vi kollade på kalle anka och sånt.
Sen blev det att äta all julmat, bilder kommer sen på julbordet.
Är förvånad att jag inte åt mer än vad jag gjorde, jag som varit så
sugen på julmat ;p men det tog nästan stopp direkt, ikket bra.

Sen drack vi kaffe & åt gofika.
Och efter det blev det julklappsutdelning :)
Jag fick :

* 2500 :-
* Katarina von Bredow boken, " som jag vill vara " (jag skrek när jag fick den :p)
* presentkort av Peders söte far, så jag kan köpa fler böcker av Katarina Von Bredow :)
* En fin ängelprydnad, av Peders söte mor :)
* Ögonskugga, en brunglittrig som jag ville ha.
* Örhängen av Jocke & Mia, skitfina :)
* Volume master av älskling.
* Ett silver halsband av älskling, hur fint som helst, älskar det.
 Sen minns jag inget mer, men jag måste säga att jag är otroligt nöjd
över allting! Det är inte lika roligt att öppna julklappar nu som när man
väl liten ;p men det är ändå lika roligt att se alla andras glada miner, love it.

Jag har bara ett litet problem nu kan jag lova.
Vad ska jag göra av pengarna? Ska jag köpa nyaste samsungen
eller ett springband?
Pappa har ett springband på G, som kostar 37000:- egentligen, men
pulsmätaren på den har gått sönder, så pappa får det för 5000:-.
och även fast jag inte behöver bestämma mig ikväll fick jag fruktansvärd
beslutsångest ;p Jag funderade ju på att sälja min sony ericsson som är
inne på lagning till storebror, fast iofs om jag köper springbandet har jag ju
alltid någon mobil över.
Men åh, the time will tell I guess ;p

Så nu tänker jag fortsätta njuta av denna julafton & vara social med min underbara släkt. Dom är helt enkelt underbara!

   
    
    
    
    
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0