10 november - 08.

Jag har så fruktansvärt ont i magen, det började igår när
jag skulle lägga mig och sova, kändes som att hela magen
skulle sprängas, så har det varit hela dagen idag också.
Funderar på att fara in & kolla vad det är, men jag tror att jag
väntar tills imorgon. är det lika illa imorgon far jag & kollar upp det.
Plus att förkyldningen inte har blivit ett dugg bättre, hua.

Ikväll blir det läxläsning för hela slanten, ska bege mig till älskade
hanna och göra tonvis av läxa, det gillas verkligen inte. men det måste
göras /:

Och en sak till, jag har bara en sak att säga.
sluta skriv en massa skit i din blogg som du egentligen inte vet något om.
Du ordbajsa ju bara en massa för att du tror att du är så himla smart.
men just ja, nu vet jag varför du ger en onda ögat hela tiden.
Kanske är så att någon är lite avundsjuk för att sara bäckman förlorat
så mycket fett? hahaha, ja. JAG TROR FAN DET !


Peder, I miss you.

Kommentarer
Postat av: mikaela

bäst du kollar magen :P tänk om de ä canser:P

2008-11-10 @ 23:29:29
URL: http://deeeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0