12 november - 08.

Nu är det onsdag, känns som att det är snart är helg.
För vi har ju hand om tannbergsmässan hela dagen
imorgon så har vi det på fredag också men slutar klockan
tolv :) ändå lite skönt. Men mindre skönt att vi har samhälls-
äckel prov imorgon. Jag känner att det inte kommer gå, jag
läser & läser.. men ingenting verkar vilja fastna i skallen.
Det känns inte ett dugg bra, för jag menar vill man så borde
väl allt gå. och jag vill ju, så satans mycket men det går inte!
Men jag ska väl sitta här en stund tills jag ska skölja ur hår-
färgen, så försöka få pappa att lära mig lite. Han kan då allt,
jag förstår inte hur han minns allt sen han gick skola ;p men
jag har honom att tacka, vore det inte för dig pappa skulle jag
nog inte klarat ett skit.

Vi hade jägarexamen idag, fick hålla i gevär och sånt, frent.
Sen så hade vi syslöjd, jag måste säga att jag blir måttligt
förbannad när hon jämför elever hur dom jobbar, två tjejer
fick sluta tidigare för att " dom jobbat mycket bättre än alla
andra " och hur tänker en lärare som säger så? Sen om man
ska sticka ett par tjocksockar måste man betala för garnet och
stickorna själva, och vad fan är det då? Tänk folk som är tokfattiga
och inte har råd, ska hon ge dom människorna IG då bara för att
dom inte fixat material? Nej, den kvinnan förstår jag mig inte på.
Sedan hade vi svenska, jag hade läst ut "knappt lovlig" så jag började
skriva om den lite, sen ska jag läsa "som jag vill vara" eller vad det nu
heter, handlar om en ung flicka som blir gravid & bestämmer sig för att
behålla barnet. alla börjar grina när dom läser den, så jag är taggad ;p

Nej nu orkar jag inte skriva mer, ska hoppa in i duschen och
hoppas att morgondagen går fort så jag får hålla om min peder igen.
Tack för att jag får vara din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0