14 november - 08.

Hahaha, du kunde inte komma på något bättre än personangrepp?
Åh " jag brukar läsa bloggar hela tiden för jag själv är så nyfiken "
lalala, känner du dig så satans utstött från den här familjen kan du ju
prata med oss och höra av dig när du känner dig redo för lite snack.
Ja, jag säger då bara såhär att huvudsaken är att mina älskade store-
brorsor mår bra, sen skiter jag fan i vad du tycker om mig & min familj =)

Tannbergssmässan igår & idag, var faktiskt rätt roligt.
men idag var jag något förbannad kan jag lova, förstår
inte hur vissa lärare tänker, och sen elever.. ha man tagit
på sig ett ansvar ska man inte springa runt & aldrig vara
på sin plats, nej hua. den här dagen gillas inte.

Jag klarade samhällsprovet! MEN OM JAG ÄR NÅ GLAD!
jag var så rädd när han satt & rättade det, jag svär att hjärtat
slog dubbla slag när han skrev g ;p har nog aldrig varit så glad
någon gång.

Slutade tidigt idag, då for jag & peder på jysk & bytte gardin
åt hans kusiner, sen for vi och handlade tacos så ikväll blire
gomiddag, sen åker vi till tjäl & är där hela helgen, myyyys :)


flodheeeestarna har talat, HAHAHAHAHAHAHAHAH

och så en sak till, MODO ÄR VÄRLDENS BÄSTA LAG :) KÄÄÄÄÄRLEK PÅ DOM !!
HATA LULEÅ, ÄLSKA MODMODMODMODMODMODOMODO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0